Tjenare!

Har varit sämst på att blogga denna veckan asså, sorry för det men nu är det ny vecka! Ledig torsdag fredag (alla e typ det vet) :P Då blir det väll chill eller kompis va f*n vet jag ;) Inte planerat någon iaf. SKit jobbigt att inte kunna rida ;/ Men bara typ....1 VECKA KVAR! eller något :P Så tagga!! Men på lördag ska jag spela golf i stan, TAGGA det också, någon som vill se videoinlägg om allt och ingenting? ;) Kanske kommer :P Vi får se. Men nu äter jag en glass (bara skrev det helt random för att skriva något) Nu kom jag på vad jag kan skriva! Vad jag har gjort i helgen.
Fredag: Åkte till mammas kompis, sov där.
Lördag: Va där hela dan kommer inte ihåg vad jag gjorde då :P men vi sov iaf där (igen)
Söndag: Åkte ut med mammas kompis båt :) Hans son åkte vatten skidor och han åkte något som jag inte vet vad det heter :? Det va som en blandning av snowboard och surfbräda fast man åkte efter båten såklart :P Sen körde vi i en kanal stannade och åt på burger king eller vi åt i båten men köpte man på burger king. Chill liksom :P
image description
Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Just den skylten gjorde jag i paint :)

2012-05-15 @ 08:55:55
URL: http://fridaannas.blogg.se/

Lämmna din kommentar här:

Vad heter du?:
VIP?

Din E-postadress?: (bara jag som kan se den!)

Har du blogg?:

Din kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0