Varför jag inte har bloggat..

Jo, har helt enkelt inte haft tid, det e ju endå sommarloov ;) Men iaf så i måndags va jag hos min mormor & Morfar sov där till tisdag, tisdag åkte jag, mina lillebror, mormor, morfar och mina 2 kusiner till tosselilla :) Sen sov jag hos mina kusiner till onsdag :) I onsdag åkte jag till golfläger sov där till torsdag så va där 2 dagar, sen åkte jag till mammas pojkvän, för där va lukas (lillebruur) och mamma, sov där till fredag, fredag midsommarafton som spenderades hos micki och hennes familj :D Så detta va första natten jag sov hemma på denna veckan, skulle på riktigt sova över hos micki men kännde att jag ville hem och sova :P Så har inte hunnit blogga, haft fullt upp hela veckan :P Och blogg.se appen e helt störd i huvet går inte ens att logga in, skit störigt jöö!! 
Men nästa vecka är inget planerat (tror jag) ;) Så då blir det väll mer blogga :))
Kommentarer

Lämmna din kommentar här:

Vad heter du?:
VIP?

Din E-postadress?: (bara jag som kan se den!)

Har du blogg?:

Din kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0