Dålig uppdatering!!

Har varit hos micki på hennes sommarställe som ligger precis bredvid golfbannan :) Har varit där sen i torsdag och kom hem nyss (typ) sen som jag skrev hade min lillebror golfläger så jag och micki hjälpa till lite där, sen idag hade vi tränings dag i halmstad vi hade vunnit det typ och det var bara vi som va med i tävlingen som fick komma ;) 
Men iaf så va den skit kul måste åka dit fler gånger fast det tog rätt lång tid att köra dit, vi hade hyrt en buss men nu e jag iaf hemma, imorgon ska jag till min mormor och morfar och bygga en kaninbur för jag ska ta med Dino (min kanin) till mickis sommarställe (hehe, ska vara där hela nästa vecka, det ligger liksom på pappas jobb för han jobbar på golfbanan) ;) ;P Men det e därför det har varit dålig uppdatering, tar med datorn nästa vecka så jag kan uppdatera men blogg.se appen e helt dum i huvet :// Man kaninte logga in, då blir det ännu sämre uppdatering och mer arkiv bilder :/
Men vi ses!
Kommentarer

Lämmna din kommentar här:

Vad heter du?:
VIP?

Din E-postadress?: (bara jag som kan se den!)

Har du blogg?:

Din kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0