Pappas födelsedag!

Min pappa fyller år idag så det kanske inte blir bäst med uppdateringen :/
Men ska iaf till mamma ikväll, saknar henne, vi har inte träffats på typ 3 veckor för veckorna har typ blivit helt fail med planering och så. Har varit på mickis sommar ställe så det har blivit dålig uppdatering där också, spelade golftävling med pappa kom på plats 15 av rätt många som tävlade men alla hade typ gått hem så fick sista pris (det fanns 7 priser) Men iaf så va det salt & peppar kar typ :P Men det var jätte kul att spela och det gick rätt bra :)
Har också slagit mig i huvet, kul att veta? haha nee, men jag slog i huvet i en sån brand stega som sitter fast på "huset" Så skulle gå under den sen så typ när jag skulle ställa mig upp så slog jag i det gjorde skit ont ovh det började blöda :/
men vem bryr sig ;)
SES!
Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Yeeey! :D

2012-07-15 @ 11:39:39
URL: http://fridaannas.blogg.se

Lämmna din kommentar här:

Vad heter du?:
VIP?

Din E-postadress?: (bara jag som kan se den!)

Har du blogg?:

Din kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0