Hittade detta på fridaannas.blogg.se :)

Japp kör några tidsinställda :)

1. Berätta om dig själv

2. Landskapet där du bor

3. En bild på dig som liten 

4. Bloggarna du läser

5. En konstig vana du har

6. 10 saker jag vill göra innan jag dör

7. En bild på någon du saknar

8. Hårproduker du burkar använda

9. Din högsta dröm

10. En person/kändis du önskar att du träffat

11. Detta gör jag på helgerna

12. Här handlar jag helst

13. Ditt drömhår 

14. Din mobiltelefon

15. En person som har inspirerat dig

16. Vad du gillar och ogillar med dig själv

17. Dina bästa vänner

18. Din favoritfilm

19. Om mina husdjur

 

= Bättre uppdatering!!

Kommentarer

Lämmna din kommentar här:

Vad heter du?:
VIP?

Din E-postadress?: (bara jag som kan se den!)

Har du blogg?:

Din kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0