Sorry!!

Haft fullt upp hela dagen, åkte hemmifrån vid 8 lite innan kanske ut på golfbanan följde med pappa på jobbet hjälpte till lite (mycket) ;) Haha tycker det e kul, idag jobbade han i golfshoppen så jag stog i kassan och så :) men sen så kom pappas kompis dit som vi inte träffat på läängee! Efter ett tag åkte vi (jag och min bror) med honom och köpte blommor :P Behövde ny till min rum sen så skulle pappa ha typ 2 st till vardagsrumet, så jag köpte det till honom :)
Sen åkte vi hem och käka sushi med pappas kompis och hans tjej och nu har dem precis gått hem :)
Det är väll det jag gjort idag :)
IMorgon kanske jag skå på loppis, kanske, vi får se, jag brukar inte köpa saker på loppis för det känns lite ofrächt (?stavning?) Men vissa säljer ju typ nya saker :)
Men annars e det bara chill hemma :)
På söndag följer jag med pappa igen och hjälper honom för han är själv där och det kommer mycket folk som vill handla och så :)
Men idag ska jag nog lägga min tidigt fast kolla på film och så, btw typ 1 vecka kvar innan skolan börjar, Tagga!
Denna bilden är redigerad i gimp men bilden på katten är från google :)
Kommentarer
Postat av: Frida G

Hej!
Har du fått ditt paket än? :)

Svar: Ja jag har fått det nu blev jätte glad när det kom! :) Är jätte nöjd!Kram
ttiildaas.blogg.se

2012-08-10 @ 21:34:07
URL: http://fridaannas.blogg.se
Postat av: Frida G

SV: Jag laddar inte ner mina filmer. Jag kollar på swefilmer.com :)

Svar: Ok, tack för att du svaret! :)
ttiildaas.blogg.se

2012-08-11 @ 11:32:15
URL: http://fridaannas.blogg.se

Lämmna din kommentar här:

Vad heter du?:
VIP?

Din E-postadress?: (bara jag som kan se den!)

Har du blogg?:

Din kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0