Hos mormor & morfar

Pappa ska spela golftävling så jag och min lillebror e hos mormor & morfar idag till imorgon, imorgon tror jag mamma kommer och hämtar oss för det e hennes vecka då :) Vi är mycket hos mammas kille och däeför ska jag få ett eget rum det finns 1 rum som inte används, det ska jag få :) Men vi måste ta ut massa saker för innan hade han ett föråd sen när han sa upp det så la han in alla saker där så det kaos där inne :P Så vi ska fortsätta sortera ut skaer och så :) Men idag har jag varit ock kollat på när min kusin spelat fotboll och sen ska vi gå hem till dem när dem kommer hem för min mormor & morfar bor granne med mina kusiner, kbry...
Men annars har det varit chill, nice med helg!
Puss o Kram Skummbannan!
Kommentarer
Postat av: saga

Fin blogg, kika gärna in på min också ♥

2012-08-25 @ 17:21:24
URL: http://saganilssons.blogg.se

Lämmna din kommentar här:

Vad heter du?:
VIP?

Din E-postadress?: (bara jag som kan se den!)

Har du blogg?:

Din kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0