Hemma!

Japp nu ejag hemma från mickis sommar ställe är hos pappa nu så kan blogga lite :)
För när jag e hos mamma såe vi ofta hos hennes kille och där har jag ingen dator, men vi har flyttat Molly (min hamster) ;) <3 dit nu eftersom vi e där så mycket, så hos slipper vara forever alone hela tiden ;P 
Kommer kanske deepshit idag, aldrig gjort ett så vi får ser hur det blir antagligen inte så långt då :)
Men vi får se om det kommer annars börjar jag bara på det och sparar det så kanske det publiceras någonannan gång :)
Älskaar min "nya" väska som inte är så ny längre :P
Kommentarer
Postat av: Anonym

Din text är inzoomad så man kan bara se halva texten .

Svar: Är den? Inte på min dator men jag ska se om jag kan fixa det :)
ttiildaas.blogg.se

2012-08-03 @ 14:18:25
Postat av: Clara - TopElite

Ha en fortsatt bra dag!
Kram

2012-08-04 @ 19:26:57
URL: http://topelite.blogg.se

Lämmna din kommentar här:

Vad heter du?:
VIP?

Din E-postadress?: (bara jag som kan se den!)

Har du blogg?:

Din kommentar här!:

Trackback
RSS 2.0